ίναι η ημέρα του πι. Τα
επόμενα ψηφία είναι 1,59, δηλαδή είναι 314159. Αυτό λοιπόν το πι το οποίο
συμβολίζεται με το γράμμα «π» το οποίο είναι «πύλη» ενώ στον αγγλόφωνο πληθυσμό
το «p» (πι) αντιπροσωπεύει «περιφέρεια» (periphery). Ξέρετε ότι το πι δεν είναι
τέλειος αριθμός, αντιπροσωπεύει τον λόγο, δηλαδή την διαίρεση της περιμέτρου
ενός κύκλου διαιρεμένης δια της διαμέτρου του κύκλου. Αυτό δεν καταλήγει ποτέ
σε τέλειο αριθμό. Τα ψηφία τα οποία έχουν υπολογιστεί μέχρι στιγμής μετά το
3,14 είναι πάνω από 6.500.000.000. Δεν είναι ποτέ δυνατόν αυτός ο αριθμός να
είναι τέλειος και αυτό παραπέμπει στην τετρακτή του Πυθαγόρα. Εάν θυμάστε το
3,14 στην Ευκλείδειο γεωμετρία – δεν έχει να κάνει με την χρυσή τομή, είναι
κάτι άλλο η χρυσή τομή – εκείνο όμως το οποίο έχει μεγάλη σημασία είναι ότι
προβάλουν την σημερινή ημέρα γιατί γεννήθηκε στις 14 Μαρτίου 1879 ο Άλμπερτ
Αϊνστάιν. Άρα λοιπόν ενώ δεν μπορούν να αγνοήσουν το «π» το 3,14 το προβάλουν
σαν ημέρα των επιστημών και των γραμμάτων, της διανόησης δηλαδή επειδή
γεννήθηκε ο Άλμπερτ Αϊνστάιν.
Ο Άλμπερτ Αϊνστάιν – αξίζει να αφιερώσουμε πέντε λεπτά σε αυτόν – είναι από τους επιτυχημένους εντός εισαγωγικών ανθρώπους που έζησαν στον πλανήτη οι οποίοι ήσαν αγράμματοι και με έλλειψη διανόησης. Άλλοι είναι δέκα άτομα αυτοί η οποίοι μπαίνουν σε αυτή την κατηγορία, ο Αβραάμ Λίνκολν ήταν ένας άλλος, ο Χένρι Φόρντ ήταν κάποιος άλλος, υπάρχει λοιπόν ένας κατάλογος δέκα ατόμων οι οποίοι ενώ έχουν επιτύχει για τα στάνταρτ των ανθρώπων, της ανθρώπινης κοινωνίας ουσιαστικά ήσαν αγράμματοι και αμόρφωτοι. Έτσι περιγράφονται στους διαφόρους καταλόγους. Το πρόβλημα με τον Άλμπερτ Αϊνστάιν είναι ότι έκλεψε την θεωρία της σχετικότητας από την σύζυγό του. Ξέρετε ο Άλμπερτ Αϊνστάιν παντρεύτηκε δύο φορές, την πρώτη φορά παντρεύτηκε με την Μαρίτα Μάτζικ η οποία ήτανε μία καταπληκτική, ευφυέστατη κοπέλα από την Σερβία, γεννήθηκε στο Ζάγκρεμπ από πολύ πλούσια οικογένεια και είχε γεννηθεί 4 χρόνια μετά από αυτόν, ήταν 4 χρόνια μεγαλύτερή του, ήταν τέρας μορφώσεως ιδιαίτερα στην φυσική και τα μαθηματικά και γνωρίζουμε απολύτως ότι ο Άλμπερτ Αϊνστάιν έκλεψε την θεωρία της σχετικότητας από την Μαρίτα διότι όταν υπεβλήθη η θεωρία της σχετικότητας υπεβλήθη με την υπογραφή Αϊνστάιν Μαρίτα. Το Μαρίτα ήταν το πατρικό της όνομα και αυτή υπέβαλε την εργασία και έχουμε όλα τα αποδεικτικά στοιχεία ότι η εργασία υπεβλήθη με το επώνυμο Αϊνστάιν Μαρίτα. Αυτό το επώνυμο ο Αϊνστάιν δεν το χρησιμοποίησε ποτέ. Όταν λοιπόν κατετέθη η θεωρία της σχετικότητας έγινε μία μεγάλη αντιπαράθεση μεταξύ των δύο συζύγων η οποία κατέληξε σε διαζύγιο. Ο Άλμπερτ Αϊνστάιν είχε ήδη μία άλλη σχέση με μία άλλη κυρία την οποία παντρεύτηκε, μία εβραία Εσκενάζυ – διότι η Μαρίτα ήταν Χριστιανή από το Ζάγκρεμπ της Σερβίας τότε. Έτσι λοιπόν ιδιοποιήθηκε την εργασία της συζύγου του και την παρουσίασε σαν δική του με την υπόσχεση ότι όλα τα δικαιώματα τα πνευματικά τα οποία θα προέλθουν από την εν λόγω εργασία για όλη του τη ζωή θα καταβάλλονται στην πρώτη του σύζυγο, όπερ και εγένετο. Την θεωρία λοιπόν της σχετικότητας την περιέγραψε η Μαρί, ενώ την λύση των προβλημάτων και των εξισώσεων της θεωρίας τα έλυσε ο Κωνσταντίνος Καραθεοδωρής. Αυτό λοιπόν είναι σε βασικές γραμμές ο βίος και η πολιτεία του Άλμπερτ Αϊνστάιν τον οποίον οι Εσκενάζυ δεν άφησαν την ημέρα η οποία είχε καθιερωθεί για τον εορτασμό των γραμμάτων μέσω της πύλης των Ελλήνων της Ευκλειδείου γεωμετρίας και κόλλησαν την μέρα γεννήσεως του Αϊνστάιν για να μπορούν πάντα να θολώνουν τα νερά. Γιατί όλοι οι συμβολισμοί τους οποίους χρησιμοποιούν είναι ακριβώς οτιδήποτε Ελληνικό υπάρχει στην διανόηση να το κάνουν δικό τους γιατί οι ίδιοι δεν έχουν. Εγώ θα ήθελα να μας πουν οι αγαπητοί μας εβραίοι Καζάροι αν εμείς έχουμε κλέψει και το παραμικρό από την δική τους διανόηση – αν υπάρχει τέτοιο πράγμα – από την δική τους επιστήμη – αν υπάρχει τέτοιο πράγμα – από την δική τους φιλοσοφία – αν υπάρχει τέτοιο πράγμα – εάν εμείς έχουμε πάρει κάτι να τους το δώσουμε πίσω. Εάν όμως δεν έχουμε πάρει κάτι και αυτοί έχουνε πάρει από εμάς, να πάρουμε τα δικά μας πίσω.
ΑΛΜΠΕΡΤ
ΑΪΝΣΤΑΪΝ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΖΑΡΟΙ ΕΣΚΕΝΑΖΙ
Ο Άλμπερτ Αϊνστάιν – αξίζει να αφιερώσουμε πέντε λεπτά σε αυτόν – είναι από τους επιτυχημένους εντός εισαγωγικών ανθρώπους που έζησαν στον πλανήτη οι οποίοι ήσαν αγράμματοι και με έλλειψη διανόησης. Άλλοι είναι δέκα άτομα αυτοί η οποίοι μπαίνουν σε αυτή την κατηγορία, ο Αβραάμ Λίνκολν ήταν ένας άλλος, ο Χένρι Φόρντ ήταν κάποιος άλλος, υπάρχει λοιπόν ένας κατάλογος δέκα ατόμων οι οποίοι ενώ έχουν επιτύχει για τα στάνταρτ των ανθρώπων, της ανθρώπινης κοινωνίας ουσιαστικά ήσαν αγράμματοι και αμόρφωτοι. Έτσι περιγράφονται στους διαφόρους καταλόγους. Το πρόβλημα με τον Άλμπερτ Αϊνστάιν είναι ότι έκλεψε την θεωρία της σχετικότητας από την σύζυγό του. Ξέρετε ο Άλμπερτ Αϊνστάιν παντρεύτηκε δύο φορές, την πρώτη φορά παντρεύτηκε με την Μαρίτα Μάτζικ η οποία ήτανε μία καταπληκτική, ευφυέστατη κοπέλα από την Σερβία, γεννήθηκε στο Ζάγκρεμπ από πολύ πλούσια οικογένεια και είχε γεννηθεί 4 χρόνια μετά από αυτόν, ήταν 4 χρόνια μεγαλύτερή του, ήταν τέρας μορφώσεως ιδιαίτερα στην φυσική και τα μαθηματικά και γνωρίζουμε απολύτως ότι ο Άλμπερτ Αϊνστάιν έκλεψε την θεωρία της σχετικότητας από την Μαρίτα διότι όταν υπεβλήθη η θεωρία της σχετικότητας υπεβλήθη με την υπογραφή Αϊνστάιν Μαρίτα. Το Μαρίτα ήταν το πατρικό της όνομα και αυτή υπέβαλε την εργασία και έχουμε όλα τα αποδεικτικά στοιχεία ότι η εργασία υπεβλήθη με το επώνυμο Αϊνστάιν Μαρίτα. Αυτό το επώνυμο ο Αϊνστάιν δεν το χρησιμοποίησε ποτέ. Όταν λοιπόν κατετέθη η θεωρία της σχετικότητας έγινε μία μεγάλη αντιπαράθεση μεταξύ των δύο συζύγων η οποία κατέληξε σε διαζύγιο. Ο Άλμπερτ Αϊνστάιν είχε ήδη μία άλλη σχέση με μία άλλη κυρία την οποία παντρεύτηκε, μία εβραία Εσκενάζυ – διότι η Μαρίτα ήταν Χριστιανή από το Ζάγκρεμπ της Σερβίας τότε. Έτσι λοιπόν ιδιοποιήθηκε την εργασία της συζύγου του και την παρουσίασε σαν δική του με την υπόσχεση ότι όλα τα δικαιώματα τα πνευματικά τα οποία θα προέλθουν από την εν λόγω εργασία για όλη του τη ζωή θα καταβάλλονται στην πρώτη του σύζυγο, όπερ και εγένετο. Την θεωρία λοιπόν της σχετικότητας την περιέγραψε η Μαρί, ενώ την λύση των προβλημάτων και των εξισώσεων της θεωρίας τα έλυσε ο Κωνσταντίνος Καραθεοδωρής. Αυτό λοιπόν είναι σε βασικές γραμμές ο βίος και η πολιτεία του Άλμπερτ Αϊνστάιν τον οποίον οι Εσκενάζυ δεν άφησαν την ημέρα η οποία είχε καθιερωθεί για τον εορτασμό των γραμμάτων μέσω της πύλης των Ελλήνων της Ευκλειδείου γεωμετρίας και κόλλησαν την μέρα γεννήσεως του Αϊνστάιν για να μπορούν πάντα να θολώνουν τα νερά. Γιατί όλοι οι συμβολισμοί τους οποίους χρησιμοποιούν είναι ακριβώς οτιδήποτε Ελληνικό υπάρχει στην διανόηση να το κάνουν δικό τους γιατί οι ίδιοι δεν έχουν. Εγώ θα ήθελα να μας πουν οι αγαπητοί μας εβραίοι Καζάροι αν εμείς έχουμε κλέψει και το παραμικρό από την δική τους διανόηση – αν υπάρχει τέτοιο πράγμα – από την δική τους επιστήμη – αν υπάρχει τέτοιο πράγμα – από την δική τους φιλοσοφία – αν υπάρχει τέτοιο πράγμα – εάν εμείς έχουμε πάρει κάτι να τους το δώσουμε πίσω. Εάν όμως δεν έχουμε πάρει κάτι και αυτοί έχουνε πάρει από εμάς, να πάρουμε τα δικά μας πίσω.
Η ΤΕΤΡΑΚΤΥΣ ΤΟΥ ΠΥΘΑΓΟΡΑ ΚΑΙ Η ΣΥΝΤΗΞΗ
Για την θεωρία του Πυθαγόρα και όσον αφορά την τετρακτή έχει γράψει ο Θέων ο Σμυρναίος τρία βιβλία από τα οποία διεσώθηκε το ένα από αυτά το οποίο ονομάζεται «το κατά των μαθηματικών χρησίμων εις την του Πλάτωνος ανάγνωση». Εδώ λοιπόν περιγράφεται η έννοια και η επεξήγηση της τετρακτίος. Η τετρακτύς ήταν το σύμβολο των Πυθαγορείων στο οποίο ορκίζονταν κάθε πρωί. Ήταν το σύμβολο και ο όρκος ο οποίος ακουγότανε ως εξής: «ου μα το αμετέρα ψυχά παραδόντα τετρακτήν ταγάν αενάου φύσεως ριζώματα έχουσαν». Δεν θα παραδώσω ποτέ, λέει, την Αγία τετρακτή η οποία εμπεριέχει όλη την δημιουργία του φυσικού κόσμου και επάνω στην οποίαν στηρίζονται όλα τα φυσικά όντα. Περικλείει δηλαδή όλη την φύση του σύμπαντος η τετρακτύς. Όσοι δεν ξέρουν τι είναι η τετρακτύς, είναι μία τριγωνική πυραμίδα στην οποία στις τρεις πλευρές του τριγώνου εις δισδιάστατη απεικόνιση έχουμε τα γράμματα από το 1 μέχρι το 9. Εάν αντιληφθείτε μία στιγμή την τριγωνική αυτή πυραμίδα και την συσχετίσετε με το π 314159, σε κάθε σημείο της πυραμίδας – στο ύψος εννοώ – υπάρχει και ένας κύκλος διαφορετικής διαμέτρου. Εάν λοιπόν μπει ο ένας κύκλος μέσα στον άλλον και ο ένας πάνω από τον άλλον με συνεχώς μειούμενη διάμετρο χωρίς να υπάρχει ποτέ τέλος – και αυτό ουσιαστικά εννοεί η τετρακτύς, ότι ο αριθμός των κύκλων ο οποίος μπορεί να εισχωρήσει στην τετρακτήν μας καθοδηγεί κατευθείαν εις την αρχή του σύμπαντος, αυτό που ονομάζεται το Big Bang. Την στιγμή δηλαδή που η Θεία δύναμις με την αρχέγονη ουσία – ξέρετε ότι η θεϊκή ενέργεια δεν είναι η σχάση αλλά η σύντηξη, όταν λοιπόν έγινε η αρχική δημιουργία του σύμπαντος, η σύντηξη δηλαδή, όταν έγινε η σύγκρουση των δύο θετικών και αρνητικών δυνάμεων, άρχισε ένα τεράστιο ενεργειακό κύμα το οποίο εκπροσωπείται από τον κύκλο των διαφορετικών διαμέτρων που κατεβαίνουν μέχρι το νοητικό και νοητό μας επίπεδο. Με αυτή λοιπόν την εξήγηση η Αγία τετρακτύς, όπως την ονόμαζαν οι Πυθαγόρειοι, εξηγεί την αρχή της δημιουργίας του σύμπαντος και την αέναο διάταση του σύμπαντος. Εάν επεκταθούν οι τρεις πλευρές της τριγωνικής πυραμίδος αενάως αντιλαμβάνεστε ότι αυτό αντιπροσωπεύει την συνεχή διάταση του σύμπαντος. Οι Πυθαγόρειοι όμως ανέλυσαν και έδωσαν στην τετρακτή συγκεκριμένους λογικούς συνειρμούς και οι πρώτες δύο τετράδες, οι πρώτες δύο τετρακτείς τις οποίες τις περιγράφει ο Πλάτων εις τον Τίμεων είναι η αριθμητική απεικόνιση της τετρακτίος. Η τρίτη τετρακτύς αντιστοιχεί στο σημείο, την γραμμή, την επιφάνεια και το στερεό. Έτσι λοιπόν φανταστείτε ότι η αρχέγονη ουσία πριν από το Big Bang ήτανε ένα σημείο, κατόπιν έγινε γραμμή, κατόπιν έγινε επιφάνεια και κατόπιν έγινε στερεό. Αυτές είναι οι 4 πλευρές της τετρακτίος. Η τέταρτη τετρακτύς αντιστοιχεί στα τέσσερα στοιχεία της φύσεως δηλαδή το πυρ, τον αέρα, το ύδωρ, την γη. Η πέμπτη τετρακτύς αντιστοιχεί στο τετράεδρο, επί δύο στο οκτάεδρο, επί τρία στο εικοσάεδρο και εις τον κύβο αντιστοιχεί στο εξάεδρο. Η έκτη τετρακτύς, σύμφωνα με τους Πυθαγορείους και αυτά μας λέει ο Θέων, αντιστοιχεί το ένα εις το σπέρμα ανάλογο του σημείου, το δύο εις την αύξηση του μήκους – όταν ο άνθρωπος μεγαλώνει και αυτό είναι ανάλογο της γραμμής – στο τρία αντιστοιχεί η αύξηση κατά πλάτος που σημαίνει την αύξηση της επιφάνειας του σώματος και το τέταρτο αντιστοιχεί στην αύξηση κατά βάθος που σημαίνει η στερεή μορφή του σώματος. Η έβδομη τετρακτύς απευθύνεται στις ανθρώπινες κοινωνίες, το ένα είναι ο άνθρωπος, το δύο είναι η οικογένεια, το τρίτο είναι το χωρίον και το τέταρτο η πόλη, διότι από αυτά, περιγράφει ο Θέων, συνίσταται το έθνος των Ελλήνων. Η όγδοη τετρακτύς περιέχει παράγοντες που μπορούμε να κάνουμε κρίσεις στα προηγούμενα, την σκέψη δηλαδή, την επιστήμη, την γνώμη και την αίσθηση. Με αυτό τον τρόπο συνεχίζει μέχρι τις έντεκα τετρεκτίες. Υπάρχει σαφής αντίληψη στον Θέωνα ότι υπάρχει δωδεκάτη και δεκάτη τρίτη τετρακτύς η οποία είναι και η λύση του προβλήματος της δημιουργίας τους σύμπαντος την οποία οι Πυθαγόρειοι δεν ήθελαν ούτε να γράψουν για να μην είναι δυνατόν να γίνει κτήμα των αμύητων. Έτσι λοιπόν σήμερα είναι η κατ΄ εξοχήν ημέρα της Ελληνικής διανόησης, η 14η Μαρτίου ξεκινώντας από την παγκόσμια αποδοχή του «π» σαν έκφραση της διανόησης και των επιστημών.
Η ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ - Ο ΑΡΙΘΜΟΣ Φ
Η χρυσή τομή για να μην υπάρχει καμία σύγχυση δεν
έχει καθόλου να κάνει με το «π». Η χρυσή τομή με το Πυθαγόρειο θεώρημα όπου
χωρίζοντας μία γραμμή σε δύο τμήματα, η διαίρεση του μικρότερου τμήματος μέσα
στο μεγαλύτερο είναι ακριβώς η ίδια, δίδει το ίδιο αποτέλεσμα, εάν διαιρέσεις
ολόκληρη την γραμμή με το μεγαλύτερο κομμάτι. Εκεί λοιπόν στο σημείο – και αυτό
το νούμερο είναι το 1,618 – είναι η χρυσή τομή με την οποία είναι φτιαγμένα τα
πάντα, από το σώμα του ανθρώπου μέχρι τον Παρθενώνα. Εάν πάρετε, διαιρέσετε την
απόσταση κατ΄ αρχήν του κατωτέρου τμήματος του προσώπου από την μύτη μέχρι την
σιαγόνα και από την μύτη μέχρι την κορυφή της κεφαλής αυτό είναι το σημείο της
χρυσής τομής. Εάν πάρετε τον ομφαλό του ανθρώπου και διαιρέσετε το άνω μέρος με
το κάτω είναι το σημείο της χρυσής τομής. Η πρώτη φάλαγγα των δακτύλων με τις
άλλες φάλαγγες είναι η διαίρεση της χρυσής τομής. Το αέτωμα του Παρθενώνα, η
απόσταση των κιόνων του Παρθενώνα, επίσης οι κατώτερες γωνίες του αετώματος με
την ανώτερη γωνία του αετώματος και αυτά είναι αποτέλεσμα της χρυσής τομής.
Τόσο δηλαδή η κατασκευή του σώματος όσο και όλη η αρχιτεκτονική των Ελλήνων
ήσαν τα πάντα βασισμένα στην χρυσή τομή στο 1,618. Να μην συγχέουμε λοιπόν το
3,14 το οποίο είναι η διαίρεση της περιφέρειας του κύκλου με την διάμετρο ενώ
ομιλούμε για την γραμμική σχέση πλέον της χρυσής τομής και τι σημαίνει αυτό.
Επειδή ο κύκλος είναι η συμπαντική γραμμή ενώ η γραμμή της χρυσής τομής είναι η
αισθητή ευθεία παρόλο που γνωρίζουμε ότι στο σύμπαν ευθείες δεν υπάρχουν. Από
τον νοητό κόσμο των κύκλων κατεβαίνουμε στον αισθητό κόσμο των γραμμών. Αυτή
είναι η αναλογία του «π» με την χρυσή τομή.
ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΔΟΚΤΩΡΟΣ Ε. ΛΑΜΠΡΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΒΑΛΣΑΜΑΚΗ ΣΤΟ «ART FM RADIO» ΚΥΠΡΟΥ 14-03-14
(λεπτά 00:46:45 – 01:08:05)
ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΔΟΚΤΩΡΟΣ Ε. ΛΑΜΠΡΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΒΑΛΣΑΜΑΚΗ ΣΤΟ «ART FM RADIO» ΚΥΠΡΟΥ 14-03-14
(λεπτά 00:46:45 – 01:08:05)
ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΤΣΙΚΟΥ
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ: ΑΔΡΙΑΝΟΣ ΜΠΕΖΟΥΓΛΩΦ
ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ EI-END ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ
EI-END ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ ΣΤΟ facebook EI-END MNEMOSEYNE INTERNATIONAL
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου