ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ Η ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΔΕΝ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ Η ΠΟΛΙΤΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ. Η ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΠΟΥ ΦΕΡΕΙ ΚΑΘΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ, ΤΟΥ ΥΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΦΑΝΕΡΩΣΕΙ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ. Ο ΘΕΟΣ ΕΒΑΛΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΙΣΩ.
Σ' ΕΝΑΝ ΤΟΠΟ ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ, ΑΛΛΑ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΠΛΟΥΣΙΟ ΣΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ ΑΓΑΘΑ, ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΝΑ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΑΞΙΟΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΜΑΣ.

Δευτέρα 12 Αυγούστου 2013

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ!

Έχουμε βάλει τον εαυτό μας μέσα σε βιτρίνα, μέσα σε φυλακή, όπως μας πρόσταξε ο βασιλιάς. Μας είπε: ελάτε εδώ, μπείτε σε αυτά τα σύγχρονα κλουβιά που σας παρέχουν όλες τις ανέσεις, πάρτε και όλα τα αποκτήματα του κόσμου, γίνετε και άρχοντες τις ύλης, με κάθε σας εντολή όλα να σας διατάσσουν, και ως θεοί ζήστε. Και είστε ελεύθεροι να μιλάτε και να κάνετε ότι επιθυμείτε, να εκλέγεται εκπροσώπους και αρχηγούς, να πλουτίζεται και να αποκτάται όλο και περισσότερα, όλο και περισσότερα. Αυτά μας είπε, αλλά υπήρχαν και άλλα που τα ψιθύρισε ενώ το πλήθος τον ανθρώπων ζητωκραύγαζε χαρούμενα και δεν άκουσε.
Εγώ είμαι ο μόνος βασιλιά σας, και είστε όλοι δούλοι μου, πάντα θα γίνετε αυτό που λέω, θα μπω μέσα σε κάθε σπίτι, μέσα σε κάθε ζωή και θα την ορίζω, είμαι ο απόλυτος αποδέκτης των αγαθών του κόσμου, ελέγχω τα πάντα, και για να τα καταφέρω όλα αυτά έβαλα μέσα στα λαμπερά και ένδοξα δώρα που σας έδωσα την απληστία, την διχόνοια, την ιδιοκτησία, το εγώ, την κακία, την ανισότητα, την υποκρισία, την μισαλλοδοξία, την φιλαυτία, την σκληρότητα.
Και σας άρπαξα τους εχθρούς μου:
Την φιλαλήθεια, την δικαιοσύνη, την αλληλεγγύη, την αγαθότητα, την καλλιέργεια των πνευματικών καρπών, την πίστη και την αγάπη. Και σας ξερίζωσα από την γη και τον ουρανό, για να σκληρύνεται και να μην μπορείτε να θυμηθείτε την αλήθεια, και να είστε εξαρτημένοι από εμένα, και σας έβαλα σε αυτά τα κλουβιά, και σας κοίμισα.
Και έπειτα, αφού πλέον ήσασταν ακρωτηριασμένοι, μη παραγωγικοί, ελεγχόμενοι και μαλθακοί, σας πείρα με βία ότι σας είχα δώσει, και σας έσπειρα απόγνωση και στέρηση και πόνο και χάος και πόλεμο.
Για να έρθω μετά ως σωτήρας και να σας τοποθετήσω στο νέο μου σύστημα, στη νέα τάξη πραγμάτων, όπου όλα θα είναι πλέον στην απόλυτη κατοχή μου.
Αυτά με λίγα λόγια συμβαίνουν, αν θες να τα εξηγήσεις σε ένα μικρό παιδί σαν ιστορία.
 ΠΗΓΗ: Οικοκοινότητα Κύτταρο νέας γης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...